اس ام اس بوسه...kiss sms

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

انواع بوسه :

بوس لب : عاشق بودن
بوس گردن : نیاز داشتن
بوس صورت : دوست داشتن
بوس
بازو : شوخی کردن

بوس پیشانی : آرامش دادن
تو کدومشو به من میدی !!!؟

 

 

 می دونی چرا وقتی میخوای بری تو رویا چشمهات رو میبندی ؟
وقتی میخوای گریه کنی چشمهات رو میبندی ؟
وقتی میخوای خدارو صدا کنی چشمهات رو میبندی ؟
وقتی میخوای کسی رو ببوسی چشمهات رو میبندی ؟
چون زیبا ترین لحظات این دنیا قابل دیدن نیستن

 

 

 

 

 هي اس ام اس برو پيش اوني که فکر ميکنم. اگه کار داشت مزاحمش نشو. اگه خواب بود آروم ببوسشو برگرد. اگه تو رو خووند بهش بگو که دوسش دارم.!


****************************
اس ام اس بوسه -اس ام اس بوسیدن-اس ام اس بوس دار-


بوسه يعني عشق خالي از گناه. بوسه يعني قلب تو از آن من. بوسه يعني تو هميشه مال من!

 

 

****************************يك روز مي بوسمت فوقش خدا منو ميبره جهنم! فوقش مي شم ابليس! اون وقت تو هم به خاطر اينكه يه ابليس تو رو بوسيده جهنمي مي شي! جهنم كه اومدي من اونجا پيدات مي كنم! و دور از چشم خدا هروز مي بوسمت! واي خدا چه بهشتي مي شه جهنم!

 

 

****************************وسه یعنی وصل شیرین دو لب

 

بوسه یعنی عشق ، در اعماق شب

 

بوسه یعنی مستی از اعماق عشق

 

بوسه یعنی آتش و گرمای تب

 

****************************ليوان ز لبت بوسه گرفت من ز ليوان

 

ديدي ز لبت بوسه گرفتن به چه عنوان؟

 

از بس ز لبت بوسه چون قند گرفتم

 

از قند لبت من مرض قند گرفتم...

 

****************************مورچه و يك زرافه باهم ازدواج مي كنند شب عروسي مورچه گم مي شه بعد از يك هفته پيداش مي شه بعد زرافه بهش مي گه اين همه مدت كجا بودي مورچه مي گه :تو راه بودم كه بيام بوست كنم.

 

 

****************************بوس...

 

بوس...

 

بوس...

 

...

 

...

 

...

 

...

 

از رو نریا! همین طور بیا پایین!

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

 

بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی ،

بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن ،

بوسه آتش می زند بر جسم و جان ،

بوسه یعنی عشق من با من بمان

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

بی تو دنیا رنگی ندارد ، خنده با من انسی ندارد

کاش می شد بودی کنارم ، گرچه آهم سودی ندارد ،

بوسه می دادی نغمه ام را ، چون که شعرم نائی ندارد

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

ای بهار بوسه در بزم بلور ، چشم بد از چشم زیبای تو دور

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – -

چه می شد دستانم به دستانت گره می شد

چه می شد آغوشم در آغوش خوش تو جا می شد

چه می شد اشک هایم با لبخندت یکی می شد

چه می شد بوسه هایم بر گونه های سرخت جاری می شد

چه می شد گل هایی را که هدیه دادم

در قلب تو سبد سبد عشق می شد .

- – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

درحق دلم چه کار خوبي کردم / باماه و ستاره پايکوبي کردم
با بوسه تمام دوستت دارم را / بر روي لب تو خالکوبي کردم . . .

****************************

سلام ؛ من پستچی هستم با پست سفارشی واستون یه بوس فرستادن اگه ممکنه لپ تون رو جلو بیارین تحویل بگیرین****************************************************************

 

 

 



گل گلی فرستادم برایت غظب کردی فشردی زیر پایت همان یک گل ندارد قابل تو تو ازگل بهتری جانم فدایت


تعداد بازدید مطلب : 916

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه